Veelgestelde vragen

U vindt geen antwoord op uw vraag? Contacteer ons!

Registratie nieuwe klant

Registratie gekende klant

Particulieren

Wachtwoord

Bestelling plaatsen

Betalingswijzen

Promotiecode

Ophaling te Machelen

Voedingswaren

Milieu

.

.

Registratie nieuwe klant

V: Wanneer deze registratiemethode gebruiken?

A: U staat niet in ons klantenbestand. Contacteer ons in geval van twijfel.

.

V: Welke adresgegevens moet ik opgeven bij de registratie: facturatieadres of leveringsadres?

A: Gelieve het facturatieadres op te geven bij de registratie. Het leveringsadres kan u opgeven tijdens het aankoopproces.

.

.

Registratie gekende klant

V: Wanneer deze registratiemethode gebruiken?

A: U staat in ons klantenbestand en heeft een klant- en factuurnummer en één van volgende documentennummers: factuur, leveringsbon of orderbevestiging. Contacteer ons in geval van twijfel.

.

V: Registratie lukt niet ondanks het invullen van alle velden.

A: Controleer uw klantnummer en één van volgende documentennummers: factuur, leveringsbon of orderbevestiging. Uw klantnummer begint met een 4 en heeft in het totaal 7 cijfers. Contacteer ons om beide nummers te controleren in geval van twijfel.

.

.

Particulieren

V: Kan ik op elk moment mijn bestelling komen ophalen?

A: Voor particulieren is afhaling enkel mogelijk na het plaatsen van een online bestelling. Betaal bij afhaling snel en handig met uw bankkaart.

.

Afhaling is mogelijk in ons magazijn te Machelen elke werkdag van 8.30u - 12u en van 13u - 15u. Bestelt u telefonisch of per e-mail, plaats dan uw bestelling minstens 1u op voorhand.

.

.Naar boven

Wachtwoord

V: Wordt mijn wachtwoord onthouden door de shop?

A: Neen, noteer uw wachtwoord. U heeft het bij elke aanmelding nodig.

.

V: Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd. Kan ik dit wijzigen?

A: Ja. Meldt u aan met het gekregen paswoord, ga naar ‘Mijn account’ en kies ‘Persoonlijke informatie’.

.

.Naar boven

Bestelling plaatsen

V: Na het versturen van mijn bestelling, merk ik dat ik een product vergeten ben te bestellen. Wat moet ik doen?

A: Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Het ontbrekende product wordt indien mogelijk nog aan de bestelling toegevoegd zonder eventuele bijkomende administratieve kosten.

.

V: Mijn orderbevestiging klopt niet. Wat moet ik doen?

A: Na het bestellen krijgt u automatisch een voorlopige orderbevestiging toegestuurd. Uw bestelling wordt door ons gecontroleerd op voorraad en prijsberekening. Daarna ontvangt u een definitieve bevestiging.

.

.Naar boven

Betalingswijzen

V: De betalingswijze ‘factuur’ is niet zichtbaar.

A: Meld u aan voordat u shopt. De optie ‘factuur’ wordt dan beschikbaar. Indien u een nieuwe klant bent, moet de eerste bestelling op voorhand betaald worden. De optie ‘factuur’ is m.a.w. niet beschikbaar bij deze eerste aankoop.

.

.Naar boven

Promotiecode

V: Hoe maak ik gebruik van een promotiecode?

A: Klik hier.

.

.Naar boven

Ophaling te Machelen

V: Kan ik op elk moment mijn bestelling komen ophalen?

A: Afhaling is mogelijk in ons magazijn te Machelen elke werkdag van 8.30u - 12u en van 13u - 15u. Bestelt u telefonisch of per e-mail, plaats dan uw bestelling minstens 1u op voorhand.

.

Particulieren dienen op voorhand online te bestellen. U kunt ter plaatse vlot en snel betalen met bankkaart.

.

.Naar boven

Voedingswaren

V: Zijn jullie producten geschikt voor gebruik met voedingswaren?

A: Onze producten zijn geschikt voor gebruik met voedingswaren zolang er geen rechtstreeks contact is tussen beide.

Naar boven

Milieu

V: Wat doet Storopack voor het milieu?

A: Bij Storopack werken we voortdurend aan de ontwikkeling van meer milieuvriendelijke en duurzame producten, en zetten we ons in voor verschillende initiatieven. Lees er alles over op deze pagina.

Naar boven