Veelgestelde vragen

U vindt geen antwoord op uw vraag? Contacteer ons!

Registratie nieuwe klant

Registratie gekende klant

Particulieren

Wachtwoord

Bestelling plaatsen

Betalingswijzen

Promotiecode

Ophaling te Machelen

Voedingswaren

.

.

Registratie nieuwe klant

V: Wanneer deze registratiemethode gebruiken?

A: U staat niet in ons klantenbestand. Contacteer ons in geval van twijfel.

.

V: Welke adresgegevens moet ik opgeven bij de registratie: facturatieadres of leveringsadres?

A: Gelieve het facturatieadres op te geven bij de registratie. Het leveringsadres kan u opgeven tijdens het aankoopproces.

.

.

Registratie gekende klant

V: Wanneer deze registratiemethode gebruiken?

A: U staat in ons klantenbestand en heeft een klant- en factuurnummer en één van volgende documentennummers: factuur, leveringsbon of orderbevestiging. Contacteer ons in geval van twijfel.

.

V: Registratie lukt niet ondanks het invullen van alle velden.

A: Controleer uw klantnummer en één van volgende documentennummers: factuur, leveringsbon of orderbevestiging. Uw klantnummer begint met een 4 en heeft in het totaal 7 cijfers. Contacteer ons om beide nummers te controleren in geval van twijfel.

.

.

Particulieren

V: Kan ik op elk moment mijn bestelling komen ophalen?

A: Voor particulieren is afhaling enkel mogelijk na het plaatsen van een online bestelling. Betaal bij afhaling snel en handig met uw bankkaart.

.

Afhaling is mogelijk in ons magazijn te Machelen elke werkdag van 8.30u - 12u en van 13u - 15u. Bestelt u telefonisch of per e-mail, plaats dan uw bestelling minstens 1u op voorhand.

.

.Naar boven

Wachtwoord

V: Wordt mijn wachtwoord onthouden door de shop?

A: Neen, noteer uw wachtwoord. U heeft het bij elke aanmelding nodig.

.

V: Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd. Kan ik dit wijzigen?

A: Ja. Meldt u aan met het gekregen paswoord, ga naar ‘Mijn account’ en kies ‘Persoonlijke informatie’.

.

.Naar boven

Bestelling plaatsen

V: Na het versturen van mijn bestelling, merk ik dat ik een product vergeten ben te bestellen. Wat moet ik doen?

A: Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Het ontbrekende product wordt indien mogelijk nog aan de bestelling toegevoegd zonder eventuele bijkomende administratieve kosten.

.

V: Mijn orderbevestiging klopt niet. Wat moet ik doen?

A: Na het bestellen krijgt u automatisch een voorlopige orderbevestiging toegestuurd. Uw bestelling wordt door ons gecontroleerd op voorraad en prijsberekening. Daarna ontvangt u een definitieve bevestiging.

.

.Naar boven

Betalingswijzen

V: De betalingswijze ‘factuur’ is niet zichtbaar.

A: Meld u aan voordat u shopt. De optie ‘factuur’ wordt dan beschikbaar. Indien u een nieuwe klant bent, moet de eerste bestelling op voorhand betaald worden. De optie ‘factuur’ is m.a.w. niet beschikbaar bij deze eerste aankoop.

.

.Naar boven

Promotiecode

V: Hoe maak ik gebruik van een promotiecode?

A: Klik hier.

.

.Naar boven

Ophaling te Machelen

V: Kan ik op elk moment mijn bestelling komen ophalen?

A: Afhaling is mogelijk in ons magazijn te Machelen elke werkdag van 8.30u - 12u en van 13u - 15u. Bestelt u telefonisch of per e-mail, plaats dan uw bestelling minstens 1u op voorhand.

.

Particulieren dienen op voorhand online te bestellen. U kunt ter plaatse vlot en snel betalen met bankkaart.

.

.Naar boven

Voedingswaren

V: Zijn jullie producten geschikt voor gebruik met voedingswaren?

A: Onze producten zijn geschikt voor gebruik met voedingswaren zolang er geen rechtstreeks contact is tussen beide.

Naar boven