.
.
Registratie nieuwe klant
V: Wanneer deze registratiemethode gebruiken?
A: U staat niet in ons klantenbestand. Contacteer ons in geval van twijfel.
.
V: Welke adresgegevens moet ik opgeven bij de registratie: facturatieadres of leveringsadres?
A: Gelieve het facturatieadres op te geven bij de registratie. Het leveringsadres kan u opgeven tijdens het aankoopproces.
.
.
Registratie gekende klant
V: Wanneer deze registratiemethode gebruiken?
A: U staat in ons klantenbestand en heeft een klant- en factuurnummer en één van volgende documentennummers: factuur, leveringsbon of orderbevestiging. Contacteer ons in geval van twijfel.
.
V: Registratie lukt niet ondanks het invullen van alle velden.
A: Controleer uw klantnummer en één van volgende documentennummers: factuur, leveringsbon of orderbevestiging. Uw klantnummer begint met een 4 en heeft in het totaal 7 cijfers. Contacteer ons om beide nummers te controleren in geval van twijfel.
.
.
Particulieren
V: Kan ik op elk moment mijn bestelling komen ophalen?
A: Voor particulieren is afhaling enkel mogelijk na het plaatsen van een online bestelling. Betaal bij afhaling snel en handig met uw bankkaart.
.
Afhaling is mogelijk in ons magazijn te Machelen elke werkdag van 8.30u - 12u en van 13u - 15u. Bestelt u telefonisch of per e-mail, plaats dan uw bestelling minstens 1u op voorhand.
.
Wachtwoord
V: Wordt mijn wachtwoord onthouden door de shop?
A: Neen, noteer uw wachtwoord. U heeft het bij elke aanmelding nodig.
.
V: Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd. Kan ik dit wijzigen?
A: Ja. Meldt u aan met het gekregen paswoord, ga naar ‘Mijn account’ en kies ‘Persoonlijke informatie’.
.
Bestelling plaatsen
V: Na het versturen van mijn bestelling, merk ik dat ik een product vergeten ben te bestellen. Wat moet ik doen?
A: Neem zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Het ontbrekende product wordt indien mogelijk nog aan de bestelling toegevoegd zonder eventuele bijkomende administratieve kosten.
.
V: Mijn orderbevestiging klopt niet. Wat moet ik doen?
A: Na het bestellen krijgt u automatisch een voorlopige orderbevestiging toegestuurd. Uw bestelling wordt door ons gecontroleerd op voorraad en prijsberekening. Daarna ontvangt u een definitieve bevestiging.
.
Betalingswijzen
V: De betalingswijze ‘factuur’ is niet zichtbaar.
A: Meld u aan voordat u shopt. De optie ‘factuur’ wordt dan beschikbaar. Indien u een nieuwe klant bent, moet de eerste bestelling op voorhand betaald worden. De optie ‘factuur’ is m.a.w. niet beschikbaar bij deze eerste aankoop.
.
Promotiecode
V: Hoe maak ik gebruik van een promotiecode?
A: Klik hier.
.
Ophaling te Machelen
V: Kan ik op elk moment mijn bestelling komen ophalen?
A: Afhaling is mogelijk in ons magazijn te Machelen elke werkdag van 8.30u - 12u en van 13u - 15u. Bestelt u telefonisch of per e-mail, plaats dan uw bestelling minstens 1u op voorhand.
.
Particulieren dienen op voorhand online te bestellen. U kunt ter plaatse vlot en snel betalen met bankkaart.
.
Voedingswaren
V: Zijn jullie producten geschikt voor gebruik met voedingswaren?
A: Onze producten zijn geschikt voor gebruik met voedingswaren zolang er geen rechtstreeks contact is tussen beide.
Milieu
V: Wat doet Storopack voor het milieu?
A: Bij Storopack werken we voortdurend aan de ontwikkeling van meer milieuvriendelijke en duurzame producten, en zetten we ons in voor verschillende initiatieven. Lees er alles over op deze pagina.